29.12.05

i dag har jeg bestilt meg ny mobiltelefon! Denne skjønnheten

blir snart min! Min Siemens S55 tilfredsstiller ikke lenger alle behov, selv om det er litt trist å tenke på å skilles fra babyen min. Men så får jeg jo en ny da. Den er litt stor kanskje, men veeeeldig fin!

I går var jeg med Linda og Stijn på kino og så Narnia ! Den var litt skummel (jeg ville ikke tatt med en 11-åring på den filmen...) men samtidig var Aslan veldig fin og jeg liker sånn drømmeverden thing med fauner og havfruer og enhjørninger og hester som heter Phil og kan snakke.

Ola er for tiden stjernespiller på Brazil, og akkurat i dette øyeblikk spiller han en avgjørende kamp mot Equador. Alt står og faller på ham, kan man vel si. (Dont quit your day job, kan man vel også si...) Søt er han :)

Det er deilig å ha ferie! Noe jeg skal gni godt inn i han som skal på jobb om en time! Mwahahahaaa! :D

Ingen kommentarer: