8.12.05

hvor mange

faktorer må man ta med for å regne ut sannsynligheten av at det samme avlukket er ledig hver gang man går på do? Jeg er jo som sagt på lesesal på Gløs, og hittil (tredje dagen i dag) har jeg kunnet gå på det samme avlukket hver gang, bare en gang har det vært opptatt. Hence my question. Jeg tror det er vanskelig å regne ut. Man må tenke på antall (jente)studenter til stede (avhengig av eksamenstider), gjennomsnittlig antall ganger man går på do i løpet av en dag på skolen, hvor mange do det er, hvor stor avstand det er mellom doen og lesesalen. Kanskje må man også ta med at det kan hende enkelte do er tomme for papir eller så heslige at ingen vil gå på dem. Det lurer jeg på.

Jeg har nå omtrent lest ut pensum i grafisk utforming. Og jeg er skuffet. Fy flate til irrelevant litteratur! Samt at knapt halvparten av bøkene er pensum OG de koste 450 kr hver. Heldigvis har jeg ikke skrevet i dem så jeg kan selge dem. Så nå skal jeg se på forelesningsnotater. Helt på trynet å ha skriftlig (datastøttet...) eksamen i et fag hvor vi utelukkende har jobbet med grafisk utforming, altså praktisk arbeid. Jeg har lyst til å bite noen!

Nå vil Ola ha rebus. Vi har etterhvert utviklet en svært egenartet kommunikasjonsform her ettersom man må være stille på lesesal. Toodiloo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jah, du får prøve å programmere java på papir du, vennen. DA kan du whine. ;P Jeg er sååå trøtt.. Ser Bonderomantikk nå, venter på Frustrerte Fruer!!!! *hiiii*

EM sa...

Har dere Java i år? Trodde vi var ferdige med sånn programmering jeg :P Programmering på papir er ikke gøy nei...spent på karakteren som kommer lille julaften! Frustrerte Fruer er KNALL! Ola og jeg har nettopp sett episode 10 denne (andre) sesongen ;) Skal ikke være partypooper men jeg synes at det er braaaaa altså ;)

Anonym sa...

Nei, vi hadde ikke i år. Men inntrykket sitter igjen fra i fjor :(
Det kommer jo på tv'n snart! Jeg trodde det kom i går (torsdag), men niks. Mulig det kommmer neste uke...