15.12.05

Hjemme

Jeg er hjemme! I går kom mamma med toget, og vi hadde litt mor-datter kvalitetstid meg klesshopping og på McDonalds. Jeg er så glad for at jeg er så stor nå at det er koselig å handle med mamma! Fra man er liten til man er sånn ca 11-12 år er det jo den naturligste tingen i verden, etter det er det bare det flaueste som kan skje i verden. Jeg vet om venninner som har gått på andre siden av gata når de har vært ute med mamman sin! Uansett, nå har jeg kommet så langt at det ikke bare var greit å shoppe med henne, det var greit å få råd og sende henne av gårde for å hente klær! Det må jeg si. Jeg sjokkerer igjen. For øvrig fant jeg et sånt dritstilig svart langt skjørt som jeg har ønsket meg i et halvt år nå, med paljetter på og dte er sååå fint at jeg blir glad bare av å tenke på det! Og en topp som er full! av lilla glitter. Hihi jeg blir prinsesse med glitter og paljetter! Og sko med diamanter (ja ok glass) har jeg også!

I går skjedde det forresten enda en rar ting, noe så merkelig at jeg nesten er redd for å snakke om det. Mamma gav meg to striper hvit sjokolade, og jeg hadde IKKE LYST PÅ!! Så jeg la den unna. Men NÅ skal jeg trøstespise den for det har man lov til når man er jente og alt det der. * sukk * :P

Ingen kommentarer: