13.12.05

fridagen

I dag er den første rene fridagen i ferien. Den begynte med at jeg våknet helt av meg selv klokka kvart over sju. Jeg forbannet at jeg er slik et vanedyr, snudde meg rundt og sov til kvart over ni. Da våkna jeg og fikk ikke sove igjen. Heldigvis finnes det noe som heter TV! I samme slengen jeg likevel måtte ut av senga for å åpne dagens kalenderluke tok jeg altså med meg fjernkontrollen. Så så jeg på fantastiske juice-maskiner på TV-shop, Dr. Phil OG Oprah. Bare kvalitetsTV mao. Etter hvert ble jeg jo sulten, og med en kraftanstrengelse fikk jeg på meg klær og lagde frokost. Og så mer TV. Så satt jeg i to timer og psyket meg opp til å dra å trene, før jeg endelig kom meg avgårde. Så nå er jeg nytrent og nydusja, that feels gooood :D

Jeg hadde planlagt at denne dagen skulle bli så fin! Bare slappe av og ikke stresse og være heeelt alene. Problemet er bare at jeg har blitt så vant til at det skjer noe hele tiden at jeg tar meg i å _kjede_ meg! Det har aldri skjedd før. Jeg håper jeg finner noen som vil se film i kveld! Tiffany var her i går og så Pirates *hyle hysterisk av glede* :D :D :D Men jeg er et forferdelig vanedyr er jeg redd. Jeg er stuptrøtt når klokka blir elve, og våkner av meg selv før halv åtte hvis ikke klokka ringer.

Og apropos venner så er jeg så glad i alle vennene mine! Jeg har vært så veldig heldig med så mange av vennene mine, det er så supre folk! Sånne venner som man har det morsomt med, sånne man kan prate med og som tør og vil prate med meg, og sånne venner som er der og er støttende - til og med når de ikke vet det selv. *klemmepå*allesammen* :D u ROCK! :D

And now...er det et fly...? er det et tog...? NEI! Det er...! GRANDIOSA! :D

Ingen kommentarer: