9.12.05

Kattelabben

Jeg sitter på kattelabben, og jobber med det som er forrige århundres tastaturer. Det lager så mye lyd at jeg blir helt sliten av å høre på. Men flatskjerm er det! Hehe.

Så langt i dag har jeg registrert at man kan helbredes på Steinkjer i helga. Tenkte bare å spre ryktet dersom det finnes noen som tør/vil gå. Det kan jo være verdt det?

Ellers er jeg suuuulten...huff. Men jeg må vente til Ola blir sulten før jeg får ta spisepause. Litt fordi vi ikke lagde matpakke i dag, og litt fordi jeg ikke aner hvor jeg skal gå for å komme meg ut herfra. Jeg må simpelthen sitte her og sulte ihjel, forhåpentligvis kommer Ola og henter meg før det. Sukk&sukk.

I går så vi Corpse Bride! Den var jo genial! De kunne kanskje spart seg synginga, men jeg synes den var genialt laget både teknisk og story. Thumbs up! Nå må jeg bare overtale ham til å se den der filmen om han mannen som forelsker seg i ei dame som er død...husker ikke hva den heter. "Himmelen"-et eller annet. Jajadu. Jeg er ikke så redd for å dø jeg. Jeg tror (håper) liksom at enten er det Gud eller så er det ingenting, og er det Gud blir alt bra og er det ingenting - ja da er det jo ingenting. Litt enkel løsning kanskje men den funker for meg akkurat nå ;) Men jeg er faktisk litt usikker på om det er sjokolade i himmelen så jeg blir her litt til.

Vi er også på episode 10 i Desperate Housewives - jeg liker den serien :D Nå har visst sesongen akkurat begynt å gå på TV her i Norge, så jeg skal vokte meg vel mot å avsløre for mye. Men gøy er det! Og bedre blir det! Vet ikke hvorfor jeg liker det jeg. De pene damene er jo en fryd for øyet, og de har jo pene hus og pene menn og gale barn og helsprø forhold og psykotiske venner og kjærester og fortid som innhenter dem og de forgriper seg på sakenes gang og jeg elsker det! Drama drama drama! Herlig :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan more deg med denne adventsfilmen her mens du kjeder deg:

http://www.itea.ntnu.no/~kandal/movies/rare_exports_large.mov