26.12.05

romjul

Håper alle har hatt ei deilig julehelg! Det hadde jeg, med alle de små tradisjonene våre og all den gode maten. Fine julegaver fikk jeg også, og førsteklassebilde av hun jeg er fadder til i Tromsø. I dag har vi vært ute og lekt med spark, pappa har øvelseskjørt med meg (jeg begynner så smått å tro at jeg en dag kommer til å klare dette...jeg mener, alle slags idioter har jo lappen!) og jeg har lagd delfiakake! Jeg har funnet ut at jeg egentlig liker sølet med å bake, mel i panna er liksom litt av sjarmen! Men det er myyyye koseligere å bake når det finnes folk som vil ha det! Og hvertfall på det store fine kjøkkenet til mamma, ikke på en lille benken på hybelen. Her er et bilde av pepperkakedeigen, se så glad den er!



Minstebror fikk nok årets kuleste gave, han fikk RoboSapien!



Den lager ufattelig mye lyd. Vi har også fått karakter i programmeringa nå, jeg er ganske fornøyd (men ikke så fornøyd at jeg skriver den her;) , er veldig spent på de andre karakterene! Men nå kjeder minstebror seg så mye at jeg må av-kjede ham, og det er jo kult for det betyr antakeligvis lekeslossing! :D

Ingen kommentarer: