16.12.05

snart helg

puh...så sliten og trøtt man kan bli! I dag har jeg faktisk vært ute da, så helt meningsløs har ikke dagen vært. Men etter middag ble jeg så stappmett at jeg bare måtte legge meg bittelitt, og jeg tror nesten jeg sovna. Gleder meg til om noen timer, da kan jeg legge meg igjen...gjesp.. Det gjenstår å se om jeg holder ut her hele jula, med en bror som er fjortis (i dag faktisk! yeee!) og enda en mindre lillebror, en mamma som går på veggene og en pappa som er oppmerksomhetsyk _og_ sliten etter en lang dag på jobb. Lillesøster komer en gang på lørdagsnatta sies det, da er sirkuset komplett. Selv går jeg bare rundt og er til underholdning for både små og store, desverre er den eneste stille plassen i senga mi, og der sovner man jo. Men det er godt å være hjemme. Ja til mer jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry søss..sirkuse må vent litt lengre..kjem ikke hjem før på søndagsnatta..alt ettersom at bussen e i rute og æ rækk toget=/ grue mæ t den bussturen...fra 8 om morran t sikkert 9 om kvelden om d ikke plutselig ska bynn å snø mer å vi blir forsinka ( my luck!! ) Love u

EM sa...

I know!! Glede mæ te du kjem å redde mæ! D e så masse lyyyyyd her...! God tur :D <3