18.12.05

I dag har jeg vasket...og vaaaasket...skapdører og vegger og jeg vet ikke hva. Hendene mine er nesten som rosiner. Og da mener jeg rynkete, ikke brune. Minstebror og jeg har ommøblert mikrobølgeovnen og brødboksen - uten at pappa vet det - (mamma vet det da, men hun har ikke sett det enda) ! Man har bare den morroa man ordner selv. I dag var det en Happy Hippo-kjeks i kalenderen, den var god. Jeg hadde planer om å lage snømann i dag, men snøen er visst ikke kram nok. Mamma har bakt silkekaker og vi har bladd gjennom en haug med juleduker. Ribba (testribba altså, ikke _jule_ribba) står i ovnen og blir sakte men sikkert til middag. Minstebror annonserte i dag at kvalkjøtt er godt (NEI!) og vi venter alle spent på om lillesøster rekker toget i Trondheim eller ikke.

Nå har jeg også endelig funnet ut av åssen man laster opp bilder her, så nå kommer neste bidrag i serien om skjelettene (forløpig uten tittel):
SKJELETTETS VÆRSTE MARERITT!




Takk til Maria for idé :D

Toodiloo! Jeg må gjemme meg sånn at ingen kan si at jeg må vaske mer. * borte *

Ingen kommentarer: