6.12.05

Welcome to my humble home

Nå sitter jeg altså på lesesal i Trondheim igjen og skal forsøke å komme meg gjennom de to bøkene i grafisk utforming i løpet av uka. Jeg ble så glad for at noen ble litt sånn lei seg da jeg tok ned sida mi! Det betyr jo at det jeg skriver kan klassifiseres som mulig tidsfordriv om ikke annet. The occasional "grattis" er også cool, selv om jeg ikke aner hvem det kom fra :) For de som prøver å poste comments her vil ikke kommentaren vises før jeg har godkjent den. Dette fordi man har lært at selv om folk er født i 1984 betyr ikke det at de er 21 år i hodet, så jeg gjør det så enkelt for å unnhå "uhell".

Dagens spørsmål er: Når man svelger vrangt og det kommer mat i lungene, kommer alt opp igjen når man hoster? Kan det hende at det ligger igjen smuler der nede? Og er det farlig?

Jeg aner virkelig ikke. Hvis noen kjenner en lege, kan du poke ham/henne og be om et svar?

Og, enda en ting. I går mens jeg satt på stasjonen kom en mann og ba om en tier for han skulle ringe. Jeg gav ham 20 kr, etter at han hadde forsikret meg om at han faktisk skulle ringe. Men var det riktig? Det klirret i posen hans da han gikk...jeg får en litt sånn uggen følelse av å bidra til et annet menneskes fortsatte forfall, samtidig som man faktisk gir vedkommende en bitteliten mulighet til å gjøre noe riktig (og her mener jeg at det å kjøpe et kneipbrød heller enn øl er det riktige). Men hva skal man gjøre? Hvorfor er verden sånn? Hvis noen kjenner en gud, kan du poke ham/henne og be om et svar?

1 kommentar:

Anonym sa...

E-thugs altså.. For no drit!
Ja-ja.. At jeg fikk en sånn idé til de der skjelettene dine!! Kan ikke jeg få sende den til deg?? *glise*

Akkurat nå burde jeg lese til eksamen som jeg har om to dager, men jeg sitter her med hodeverk, fordi jeg har sprengfyrt i ovnen.. Ikke lurt.. Det gjør vondt å prøve å lese, det gjør forsåvidt vondt å glane på skjermen også, men..