4.12.05

Søndag

Som vanlig har mine planer om en tidlig start falt i fisk. Som vanlig er jeg urovekkende lite nervøs for eksamen som avholdes i morra. (Nervene flytter nok inn omtrent ti på ni i morra tidlig, men da er det jo strengt tatt for sent) Dette kan muligens skyldes at de små spor av nervøsitet som måtte eksistere overskygges stort av det faktum at etter at eksamen er ferdig skal jeg kaste meg på toget og reise sørover! :D Og heldigvis har jeg en kjæreste som er flink til å dra meg opp tidlig om morran! For noen høres kanskje lesesal fra kl 0830 om morran ganske trasig ut, men da har de ikke en Ola de kan hoppe på og plage når man blir lei! For det har jeg! :D

(Nå åpnet jeg kalenderen: En Happy Hippo kinder kjeks. Hmm...lurer på om den er noe god.)

(Det er den!)

Det som er litt rart med Kindersjokoladene er at de gjør et så stort nummer av at det er mindre kakao og mer melk! Det er jo en kjent sak at jo større kakaoinnhold jo sunnere (blæh nå ble det fullt av smuler her)! Helst 70% kakao anbefales det. Ikke for det, jeg spiser gjerne Kinder. (In fact, I just did...)

I natt drømte jeg forresten at jeg og masse folk jeg kjenner var med på Internatet! DET var weird! Vi måtte sove på pultene våre, og jeg var kandidat til sånn "head girl"-ting (som de har i den britiske utgaven). Og så skulle klassen på kino faktisk, men Ola fant ut at det var lurere å se den utenfor kinosalen på laptopen hans. Hvordan en laptop kom seg inn på Internatet må du ikke spørre meg om.

Det viser seg vanskelig å legge ut bilder her...om noen har tips tar jeg gjerne imot.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med ny blog, kjære!!!
Du greide ikke å holde deg lenge unna tastaturet! :p

Denne siden http://brosjan.blogspot.com legger ut bilder i hytt og gevær, du kan jo alltids sende en mail til en av gutta, og spørre om de har noen tips..

Jeg liker skjelletene dine altså! Ja, den lille toons-tingen du har på gang.. Mm.. Hvem vet, kanskje jeg plutselig presser meg på som tekstforfatter ;)

Glad på deg! Lykke til med ny blogg!

Hal. sa...

Helllllllllllllauuuuuuuuu Edith!
Woowoowoop. som pepperkaka sa...

Anonym sa...

Grattis!