1.1.06

GODT NYTT ÅR!

og takk for det gamle! :)

Håper alle hadde en fin nyttårsfeiring i går! Vi var ute på torget og så fyrverkeriet fra festningen, det var aldeles fantastisk - jeg har aldri sett så fint fyrverkeri i hele mitt liv!

Så, da skriver vi 2006. Jeg kommer sikkert til å fortsette å skrive 2005 i enda et par måneder, men sånn er det alltid. Årets nyttårsforsett er også det samme som i fjor: aldri røyke. Så langt har jeg ikke hatt noen problemer overhodet med å la være. Men nå må jeg vel vaske opp her. Ola er på varetelling stakkars, mens jeg bare har problemer med å holde meg våken stakkars.

GODT NYTT ÅR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også!
Koselig å se innom siden din innimellom. Ta gjerne en tur innom bloggen min i ny og ne hvis du vil! Du finner den på
http://spaces.msn.com/members/inekittine