29.1.06

søndag søndag

Mon tro hvem jeg skal plage til å se film med meg i kveld. Fortrinnsvis noen som kan laste ned en film jeg ikke har sett enda.

Wow...nå prøvde jeg å sette inn en Bizarro-rute her, linket fra Start.no, og det som poppet opp var "DENNE STRPIEN ER STJÅLET FRA START.NO" Yikes! Er jeg en tyv? En NETT-tyv? Det trodde jeg ikke om meg selv. Menmen, da får jeg ikke delt den med dere da. Jeg kan heller oppsummere den slik: Hvorfor har alle smådjevlene høygafler? det er jo ikke noe høy i helvete?

Hvis du nå er ferdig med å le vil jeg ønske deg en herlig søndag! Kos deg, drikk mye vann og hvis du ser på fotballkampen kan du bare drite i å gi meg referat fordi jeg kunne ikke brydd meg MINDRE.

Bortsett fra det, fra meg til deg: http://clarako.com/I_Like_You.swf

1 kommentar:

Mella sa...

Hei BunnyFunny..

Hæhæ.. ja d blir morro med blogging. Ikke d at æ trur at nån kommer til å lese bloggen min, men pyttsann..

Eli..