17.1.06

æsj

fontene i den teite arbeidsboka spiller ikke på lag. Det skal ikke være Times... :( Menmen. Fikser det i løpet av uka.

Nå har jeg endelig fått hybelen varm! Tror jeg skal rydde skikkelig her og vaske gulvet faktisk. Støvsugeren vår er jo ikke akkurat helt med på leken. Jeg har også oppdaget en vannvittig trekk fra vinduet, når vinden tar skikkelig beveger gardinene seg! Det er jo ikke akkurat kult da. Men det forklarer kanskje hvorfor det blir så fort kaldt. Jeg burde ha vasket håndklær også...men det er kanskje for sent? Eller kanskje ikke? Hmm...jeg går ned og sjekker. I dag har forresten vært en heller fornuftig dag, startet med en times trening på 3T før forelesning, og satt et par timer etter skolen også. Det jeg ønsker meg mest akkurat nå...er en bokhylle med flere hyller og noen som vil kjøpe de gamle bøkene mine... sukk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alle vet at kunnskap måles i bokhyllemeter pløyd pensumlitteratur.