13.1.06

skole på en fredag

I dag har vi ingen undervisning, men vi sitter her likevel. Dagens prosjekt er Elektronisk Arbeidsbok, en øving i Interaktive Medier. Den kan du se på her eller bare trykke på linken "min studentside" til høyre. Designet henger kanskje ikke heeelt sammen enda, men så godt som. Hvis noen får problemer med fontene hadde det vært artig å få tilbakemelding? Det er ganske artig egentlig, lærer en del PhotoShop og Dreamweaver av dette. Mitt største problem akkurat nå er at jeg glemte å lagre en .psd av bakgrunnen så jeg må antakelig gjøre alt på nytt igjen hvis jeg vil gjøre endringer :P Jeg har også oppdaget at når jeg skal gjøre et grafisk prosjekt er jeg helt ute av stand til å starte rett på maskina, jeg er nødt til å skisse først. Men det er jo egentlig bare en god arbeidsrutine det da. Jeg er sååå takknemlig for memorystick'en min! Bittelille saken:) Nå er det vel snart spise- og tissepause.

Ingen kommentarer: