21.1.06

Jeg synes bare det er verdt for allmennheten å vite at klokka nå er fem og jeg rusker rundt i natttøy og morgenkåpe, og at Ola har lagd kake. Livet er herlig :)

Livet var herlig i går også! Det begynte med at jeg fikk sove lenge, og så møtte jeg Ingun i byen og shoppa. Fant to par sko, tre gensere og en veske! Billig og naaajs! Særlig det ene skoparet, det er støvletter med litt hæl! Sånne som jeg aldri har funnet før fordi de aldri har hatt sånne i min størrelse, de har vært for vide i leggen, de har hatt for høye hæler eller de har vært spisse (la det bare være sagt: IKKE pent!!) ! Så nå er jeg l-y-k-k-e-l-i-g og gleder meg til asfalten kommer fram igjen så jeg kan bruke dem! Etter shoppinga dro jeg på hybelen igjen og lagde middag, og så dro vi på kino og så "Kiss Kiss Bang Bang". Jammen godt Ola var der og passet på meg, for jeg er ikke spesielt glad i verken edderkopper eller avkappede fingre. Men det var en morsom og underholdende film, nesten fri for de vanlige klisjeene. Etter DET møtte jeg Ingun igjen og vi dro på the VIP Lounge for å få med oss vårens kolleksjon fra Blend. Vi ble fortalt at det skulle begynne halv tolv, men vi satt i en og en halv time før det begynte. I løpet av den tiden rakk vi å avvise Mr. Overstadig Full og Mr. Flau Kompis TO ganger. Artig, men samtidig - litt pinlig. Showet var brukbart, selv om det var litt lite lys. Og jeg har en lapp som gir meg 10% rabatt på Blend...irriterende at jeg var der tidligere på dagen og kjøpte tre gensere da. Så gikk vi hjem slitne og fornøyde og det er seriøst den beste dagen jeg har hatt så langt i år! Det blir ikke mye bedre! :D

Den nye mobilen lever for øvrig opp til forventningene. Fant ut hvorfor det var så dårlig lyd på mp3'ene, det var litt veldig lav bitrate... :P Og i går snudde displayet seg plutselig speilvendt, dvs bakvendt...altså. Men den ser ut til å spille på lag i dag igjen da. Håper jeg slipper å sende den inn til sevice allerede nå.

Nå lurer jeg veldig på hva vi skal ha til middag i kveld. Ola mumla noe om take-away, kaaanskje fra den kinesiske restauranten? Eller kaaanskje jeg kan overtale ham til å ha lyst på taco? Hmmm...

Ingen kommentarer: