24.1.06

yoga all da nite

Da har jeg vært på yoga igjen. Ikke så bra økt denne gangen, men nok til at jeg kjenner at jeg er strekt og tøyd i alle mulige (og noen umulige) retninger. Har lest og jobbet ganske bra i dag til tross for at det ikke er skole, men jeg tror jeg skal kave meg ned på skolen til øving i morra selv om vi ikke må. Det tar så lang tid å komme i gang når jeg bare er hjemme... Jeg kunne ha stått opp åtte i dag liksom, men senga er så gooood! Så det ble litt senere.

Nok en gang må jeg få uttrykke min FRUSTRASJON over at alle lærerne skal ha med Æ, Ø eller Å i titlene på .pdf de legger ut!!! ØøøØØØving 4 eller forelÆsning 3... argh argh argh. Det er irriterende fordi da må jeg lagre på nytt navn for å åpne fordi min kjære reader ikke vil ha noe av sånne tulletitler - noen som har tips på hvordan det kan fikses?

Og nå...knekkebrød med brunost? Må ha noe å spise før jeg tryner i senga. Namnam sooooveee...

Ingen kommentarer: