28.1.06

jajaja

da har jeg bytta utseende her...ikke heeelt sikker på om jeg liker det. Menmen. Jeg var uansett lei av det grønne.

Dagens frustrasjon dreier seg om bussrutene her på Steinkjer. Det er lørdag, og den siste bussen går 1455! Man skulle kanskje tro de kunne la den siste bussen gå når butikkene stenger, men NEIDA her legges alt dødt klokka tre (I ukedagene drøyer de til 18 da, snille bussselskapet) Hadde det ikke vært for den store tunge bagen min hadde det egentlig ikke vært et problem, MEN den er jo selvfølgelig med. Jeg føler nesten at "Buster" (ja, bussene heter "Buster"....) burde ha betalt meg for å reise med dem! Det burde ha vært servering inne på bussen så sjelden som de kjører!! AAAAARGH! Forresten - de har en "Bustertaxi" som skal fylle inn for bussen, det positive er at den kan bestilles og henter deg ved døra, det negative er at den OGSÅ slutter å gå klokka tre! (og SÅ desperat er jeg da heller ikke at jeg vil bruke den...) Det er ikke noe gøy å komme fra Trondheim hvor det går busser hvorsomhelst nesten hver 10de minutt til GOKK hvor de kjører max en gang i halvtimen enkelte tider på dagen! AAAAAARGH!

Jaja. Planen videre i kveld er å teste treningsmatta jeg har kjøpt meg og så rusle (skli?) ned til Guldbergaunet. Tror jeg skal satse på hybel nærmere sentrum til høsten, det hadde bare gjort alt så mye enklere.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoi, her var det nytt design ja! Søtt, men skal alt være så stort? Det ser ut som om alt er forstørra liksom.. Kjekt for svaksynte, da :p

Du er så sporty altså! Treningsmatte og greier; jeg blir helt skremt.. 0_o
Men det er bra det er noen som holder seg i form, da.. Jeg er jo bare den slækkeste.