10.1.06

Jeg er synsk...nesten

Fordi i natt drømte jeg at vi ble oversvømmet av noe voldsomt med vann, og bølgene var svære og høye! OG nettavisene sier i dag at de melder opptil 15 meter høye bølger i stormen som kommer! Ute på havet riktignok, men likevel! Håper ikke drømmen om det toget som kom inn med bølgende og knuste alt slår til. Bortsett fra det:

GRATULERER MED DAGEN TIFFANY OG VIDAR! :D

Hybelen min er fortsatt kald, men det er en god trøst at senga mi er varm og god om et par timer! Og så har jeg spist tidenes beste middag i dag og i går! Svinekotelett med poteter og brunsaus. Jeg er så stolt av meg selv! Det er slettes ikke vanskelig å koke poteter. Men det er kjedelig å vente på at de skal bli ferdige...og her går det ekstra sakte ettersom jeg ikke har lokk til grytene mine (ikke spør...). Bortsett fra en liten bit krokanrull som Pia var så snill å dele på skolen i dag har jeg ikke spist noe snop verken i går eller i dag, og jeg skal trene i morra. I present: mitt nye og bedre liv ! (Vennligst hold veddemål om hvor lenge det holder for dere selv...) Jeg har også endelig tatt mot til meg og levert en bitteliten klage på lydnivået under her...føler meg skikkelig rotten, men jeg er mer glad i nattesøvnen min enn folk jeg ikke kjenner. Jeg er så den perfekte leieboer! Litt rotete kanskje, men du og du så stille jeg er.

Men tilbake til mitt lille "begrense sukkerinntak"-prosjekt. For å døyve smerten (som JA gjorde seg gjeldende allerede mandag morgen...kanskje ikke så rart etter å ha hatt over to uker sukker-rus sammen med ola...) har jeg tydd til sukkerfrie lakrisdrops på apoteket. De er knallgode, men desverre svindyre. Jeg er med andre ord ganske desperat etter å finne andre løsninger! I dag skal jeg forsøke grovt knekkebrød med guldbrandsdalsost (brunost)! Jeg vet at sukkersuget gir seg etter en stund, men akkurat nå tror jeg at jeg vet hvoran alkoholikere har det. Må ha det! Bare MÅÅÅ ha det! Det sies at det skal hjelpe på sukkersuget å pusse tennene (ingen mat smaker bra rett etter at man har pussa tennene) og drikke masse vann. Har noen andre forslag?

Nå er det dokumentar om fortiden på nrk2. Det er så morsomt at de presenterer det som sannhet! "Her er GORK. Han liker elgkjøtt." liksom. Underholdende, i beste fall fasinerende. Jaja, kanskje det gir meg noe annet å tenke på enn SJOKOLADE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jeg foreslår at du går til innkjøp av sjokolade med over 90% kakaoinnhold.. Du er god hvis du greier å spise mye av det.. Og sånn ellers, hvis man får litt abstinenser etter å gnafse på et eller annet, så er knaskerøtter genialt å ha! Det er visst også litt sukker i gulrøtter, så man kan få stilt sukkerbehovet litt.. Jeg greide i alle fall å la være å spise godis i flere uker, da jeg spiste knaskerøtter i stedet.. Helt til sukkerbehovet forsvant. Men nå er jeg ikke så flink akkurat :p

Men lykke til!