18.1.06

hah!

Nå begynner jeg endelig så smått å få dreisen på flash! OG jeg fikk flash 8 til å funke på maskina mi! Yeee! For spesielt interesserte, se øving 3 på studentsida mi. :)

I dag har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Jeg har vært på en spinningtime...! Eli trener til å bli instruktør på 3T så vi mannet oss opp og ble med på en testtime. Og jeg overlevde!! Er spent på hva kroppen sier i morra, men akkurat nå føles det brrrrra! Det var skikkelig slitsomt, og skikkelig artig! Det var en ny opplevelse å ha noen som brøler "Kom igjen no!" og "Tempo! Tempo!" mens man trener! Det var knall!

Planen min om å ikke spise snop i uka går fantastisk bra! Bare i helga skeia jeg bittelitt ut, men det var feiring av mamma sin bursdag og alt og det var kake og alt. Jeg kan vel ikke si at jeg spiser sundt, men jeg spiser iaf mindre usunt! Og det er jo en god start det! Pluss trening håper man på RBR (rapid body response) (ja jeg fant opp det der nå).

I morra drar jeg til Trondheim! :D

Ingen kommentarer: