8.2.06

woho!

Nå er flashoppgaven ferdig! Satt i over en time i dag og bare lette etter hvalsang, og endeliiig fant jeg noe brukbart. Fikk også svar på mailen jeg sendte til Greenpeace, med logoen deres i en nydelig transparent .ps. Du kan se oppgaven på studentsida under obl.1. Eneste som mangler nå er mer utfylling av oppgavebeskrivelsen, men alt det ligger på skolens server så det får jeg ikke gjort før tidligst i morra.

Ellers er formen bedre, noe jeg er veldig glad for, for denne runden har forkjølelsen manifestert seg mye i form av hodepine. Jeg lurer veldig på hvordan det går an å ha vondt et sted man ikke har nerver? Har man vondt i hodebunnen, og så kjennes det bare ut som det er inni hjernen? For noen ganger når jeg får en allergisk reaksjon på mat klør det så ille i halsen at det kjennes ut som om det klør langt inni ørene, oppover nakken og et godt stykke inn i skallen.

Jeg har også fått en ny plakat! Den er veldig stor og veldig søt, med mange små hunder med veldig store neser på. <3 Og det er bra, for jeg er sååååå snopsjuk for tida...motstod fristelsen i dag da, og døyvet suget med en SVÆR appelsin (jeg blir like overrasket over størrelsen på den frukten hver gang)! Hva jeg skal gjøre med kjæreste-abstinensene vet jeg jammen ikke...jeg får drukne dem i sjokolade...det er en ond sirkel.

Og hvem var det som kom på at mensen var en god ide? YOU ARE SO DEAD!

1 kommentar:

Mella sa...

Ja, hvem sa egentlig at mensen er en god ide? Og HVORFOR får Tante Rød alltid lyst på alskens mulig drit man bare må stappe under nesa? For det var nemlig hun som måtte ha Pepsi Max med sitron (!!) og ikke jeg. For ikke å snakke om at det er selvfølgelig hun som har trødd i seg en halv pose med tyrkisk pepper og skylla ned med cola (fri for Pepsi).

Forøvrig er tante rød det mest bedritne ordet i verden.. crappy!

Men da kan vi gumle taco med god samvittighet i morgen.. *tygg tygg tygg*