6.2.06

Jaha

så var det mandag igjen. Og jeg er tilbake i Steinkjer, tett i nesa og litt snufs men ellers bra. Snø har vi da også nok av. Snakker om irriterende! Hvis noen forresten vil bli medlem av SOS Rasisme kan jeg melde deg inn for en tier! Du får et billig medlemskap og et sterkt standpunkt og jeg får en finfin T-skjorte som det sikkert står "Ikke mobb kameraten min" på.

Vi så forresten Flight Plan i helga, bra film! Altså, ikke den beste jeg har sett, men bra fordi den var skummel uten å være ekkel! Jeg var dritredd i starten! MEN på en god måte, fordi det var ingen ekle ting der, ingen oppråtnede lik eller heslige monstre, for det er kanskje det skumleste jeg vet! Så dette var det jeg vil klassifisere som en GOD thriller. Skummel, men ikke _så_ skummel.

Nå skal jeg legge meg snart tror jeg. Har sovet alt for lenge i helga. Og i natt drømte jeg at vi var på ferie i Paris, og det var masse styr og plutselig kræsja to biler og folk ble knekt men så var de ok likevel. Det var ganske slitsomt egentlig. Men først skal jeg henge opp plakaten jeg fikk! :D

Ingen kommentarer: