10.2.06

endelig fredag

og nå er oppgaven levert (se studentsiden, obl1). Føles bra det :) Vi mangler bare lyd på filmen vår også nå før den er helt ferdig, og det er jo litt artig da, selv om den er ganske useriøs. Nå skulle jeg egentlig ha gjort meg klar til spinntime på 3T, men hodepina kom rullende igjen...herlig. Jeg pleier heldigvis ikke ha vondt i hodet da, og det er ikke så ille at jeg gidder å ta Ibux eller noe. Da sitter jeg heller her og synes synd på meg selv. Skal legge meg tiiiidlig i kveld...hvis det går. Det har gått rykter om "TIDENES" fest her på Figga hele uka, og jeg er alvorlig redd for støynivået på hybelen under meg. Det har gått veldig bra i det siste, og han er veldig snill egentlig, men jeg tror han blir litt døv når han har drukket. Jaja. Jeg skal i alle fall sove i kveld. Egentlig burde jeg komme meg bort fra datan og finne på noe annet, men da er sjansene store for at jeg sovner...det eneste bra er at middagen i alle fall er unnagjort, ettersom jeg planla trening til for inntil en halvtime siden. Jeg liker mat, men det er litt mye styr med det innimellom. Pannekaker med blåbærsyltetøy i dag da, mmmm-mmm! Og så pleier jeg alltid å bare gumle den aller første pannekaka, nesten rett fra panna. Men jeg trenger mer trening for å få dem så gode som mamma sine, hun får alltid så sprø og deilig kanter rundt! Det klarer jeg bare av og til, jeg må huske å spørre om det trikset.

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer: