4.2.06

endelig helg...

Jeg sto faktiks opp fem i går morrest...det var egentlig vldig godt å starte dagen med en spinntime! Litt gøy var det også at jeg mista nøkkelen til hengelåsen min så den måtte klippes opp med verdens største tang! Spiste frokost på skolen, det var helt genialt! Betalte 21 kroner for to skiver varmt, nybakt brød med pålegg og en boks juice. Ikke noe man kan gjøre hver dag, men nammenamm! Etter det ble det også NITO-møte fra 9 til halv to, jeg tror vi virkelig skal få til noe dette semesteret. Og så dro jeg til Trondheim da, og testet hvordan mobilen min takler multitasking: mp3-avspilling samtidig som jeg spiller worms og mottar sms innimellom. Det gikk strålene! Helt fantastisk! Vel i Trondheim var jeg ganske trøtt og veldig forberedt på å slenge meg i senga og vente på Ola, men den gang ei. Det var nemlig ingen der til å åpne døra, så jeg måtte sitte i gangen og vente i tre kvarter før Ola kom hjem og ENDELIG låste opp. Og så fikk jeg sjokolade og etter det har jeg bare kost meg. Det er bare en ting som slår det å gjøre ingenting, og det er å gjøre ingenting sammen med en man er glad i!

GO HÆLG!

Ingen kommentarer: