9.2.06

masse mat

Jeg er så meeeeett! Har nettopp spist en GIGANTISK taco-middag sammen med noen venninner, det var så koselig! Fikk låne kjøkkenet nede i kjellern her, hvilket gikk greit til tross for litt manglende utstyr og noen døde insekter i bestikkskuffen (Eli sa "harehjerte", og det tror jeg passer veldig godt på meg faktisk;) Namnam! Det ble masse salatrester, så hvis noen trenger salat de nærmeste dagene er det bare å si fra! OG når magen min bare får slappet av litt her har jeg en sjokolade i veska mi som jeg skal kooose meg med...sånt er lov nemlig, når man har det fælt. Og apropos mensen (gutter kan slutte å lese nå) så har jeg gjort en oppdagelse: Libresse suger. På en dårlig måte! Jeg kjøpte en pakke Libresse på salg, og det skulle jeg aldri ha gjort! Ser for meg at det er litt som å gå med bleier, de er jo så tykke! Nei takke meg til Always, jeg skal aldri kjøpe noe annet igjen. I så fall skal det være VELDIG billig. (gutter kan begynne å lese igjen nå)

Neimen om jeg vet hva jeg skal finne på i helga. Skal trene i morrakveld, men ellers har jeg ikke penger til å finne på noe spesielt. Får vel se om noen gidder å se film med meg eller noe. Kanskje den personen har sjokolade også? Jeg håper det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet! (Det med libresse..) Fatter ikke hvordan de greier å lage de vanlige binda sine så sinnsykt tykke, når de greier å lage invisble-serien med god sugeevne? Nei, takke meg til always. De har skjønt det med tykkelse og fleksibilitet.

Hvis været blir bra imårra, så skal vi kaaanskje ake eller noe sånt. Du må gjerne bli med på det :) Om du kommer deg innover.. Men, må se an været.. Er jo meldt mildvær igjen nå.