16.2.06

pingledagen

I dag er pingledagen. Jeg er pingle, og det er dag. Pingledagen altså. Jeg er pingle fordi jeg la meg halv ti i går og er rimelig sikker på at jeg sovna like etter ti en gang, men var likevel dødstrøtt da jeg våkna i åttetida i morrest. Slumret videre til ni, var fortsatt like trøtt, men da er det ståopptid uansett. Dro ned på skolen til time kvart på tolv, møtte alle hyggelige menneskene og fikk oppgaven for neste uke. Vi skal til Levanger og filme teaterensemblet, jeg tror det kan bli både spennende og gøy. Så ble vi sittende til tre og planlegge, og det tok virkelig knekken på hodet mitt. Noen dager er bare så krevende... Menmen. Skal legge meg litt nå og se om jeg blir mindre kvalm sånn at jeg kan spise middag! Er litt sulten også da men. Så, jeg er pingle. Og hvertfall fordi det er flere i klassen som virkelig _er_ syke, som går på skolen med feber og alt! Det hadde jeg aldri klart. Nå får jeg aldri _litt_ feber da, jeg får feber ca en gang annenhvert år (eller sjeldnere) og da stiger den opp til +40° i løpet av en ettermiddag/kveld, og så synker den litt dagen etter og dagen etter det igjen er jeg som regel feberfri. Veldig greit egentlig, men det er like irriterende å være sånn pjusk som jeg har vært de siste ukene...skikkelig slitsomt. Så, til alle dere andre pjuskepingler der ute: Hold ut! Det er ikke lenge igjen til pollensesongen! HURRA!

1 kommentar:

Mella sa...

Nei nei, du e ikke pingla..

Hold ut, så tar vi knekken på basseluskan med litt sterkt i koppen i mårra.

Æ jobba for en bedrift i gamle daga som hete Domstein. Æ laga oss et slagord:

"Drikke, pu**, spy og sloss - Domsteingjenge' d e oss"..

Nu e d heeeelg..