17.2.06

I dag er det fredag og i dag lurer jeg på: Hva er egentlig greia med å nappe øyenbryn?

Ta feks denne dama: . Hun har ikke bare nappet dem, hun har tydeligvis barbert dem helt bort!!! Why? Det er jo ikke pent for fem flate øre! Hun vil jo tydeligvis ha øyenbryn da, ettersom hun har _malt_ dem på! Jeg mener, det går en hårfin grense mellom det å ville ha to separate øyenbryn og å nappe til man bare har tre hår pent på linje eller ingenting igjen! Det er som med sminke - det er penest når det ikke synes. Noe av det værste som finnes er jo jenter med tykke lag dekkkrem. Det ser pent ut på avstand, men straks man skal ha en samtale blir jeg egentlig mer opptatt av hva det er som skjuler seg under alt det der, og tenker mest på den stakkaren som får alt det klint i sitt eget ansikt bare han vil ha en klem! Det er jo normalt å ha litt uren hud, så mye sminke bare fremhever det synes jeg, og man risikerer å få "hva ER det der?"-blikk fra folk. Needless to say, jeg bruker lite sminke og napper bare i ytterste nødstilfelle. Det er jo i tillegg DRITVONDT! Så jeg sparer meg smerte og penger. Det er veldig få mennesker som er virkelig stygge. Alle har vakre trekk, og hvis man lar en vakker personlighet skinne gjennom er det bedre enn all verdens dekkkrem. Ikke gjem deg bort, men ikke prøv så hardt heller! I dag kan være ta-vare-på-seg-selv dagen. Ta en lang varm dusj, legg ny neglelakk, føn håret og bruk tanntråd. Se deg selv i speilet og tenk YESS! Du er verdt det!



En annen ting jeg lurer på er hvem i all verden som kastet snøball på vinduet mitt? Det hørtes i alle fall ut som det traff mitt vindu, og det hørtes veldig ut som en snøball. Hmm. Ut og nyte sola! :D

Ingen kommentarer: