15.2.06

en god natts søvn

gjør jammen underverker. Skulle egentlig ned på spinn og yoga i går kveld, men var helt slått ut etter en lang og stressende dag på skolen. Krøp i senga i nitida og sovna før ti, og sov nesten hele natta gjennom helt til klokka åtte. Deilig! Det gikk da bra i går likevel, selv om jeg gruet litt. Vi fikk en times utsettelse på deadline av læreren (det var bare øving så, ikke noe obligatorisk) og rakk det akkurat. Ble litt satt ut av hvor lang tid redigeringsprosessen faktisk tar! Vi blingsa bare litt med lyden, ellers ble det ganske bra synes jeg. Til amatører å være riktignok. I dag er klassen delt i tre, og vi skal lære om DVD-authoring! Encore DVD står det på planen. DET synes jeg er spennende! Ellers blir det ikke Trondheimstur i helga likevel, men det er da en gylden mulighet til å pleie vennskap her. Nå har eksamensdatoene kommet også...18 og 26 mai. Greit at det er en uke mellom dem da, synes det blir mindre stress da. Har bare to eksamener, for vi skal jo ha MMT140 Multimedieprosjekt 1 etter påske, en hel måned med prosjektarbeid! Gleder meg veldig til det :)

Ellers er det ikke så mye å si. Jeg burde rydde. Igjen. :P

Oppdatering! Synes dagen ble litt innholdsrik likevel, så jeg vil skrive mer! Dro ned på skolen og jobbet med Adobe Encore som planlagt, det var interessant men litt irriterende egentlig. Veldig mye fram og tilbake og om og men synes jeg. Etter det da gjorde jeg en oppdagelse: Når kantina stenger kl 15 setter de ut vaffel- og kafferestene! Kaffen er jeg ikke så interessert i, men gratis vafler sier jeg ikke nei takk til! Nammenamm:) Og så dro jeg på 3T og var der en hel time faktisk. Ganske godt etter å ikke ha trent på en hel uke! Var litt sånn impulstrening, rasket bare med meg utstyret før jeg løp ut døra her, så med unntak av Morten så jeg ingen kjente. (Ingen;) Nå skal jeg snart til Tiffany og dele en Big One (fikk du sangen "Breakfast at Tiffany's" på hjernen nå?;), det blir bra med mat! Jeg har visst bare grønnsakssuppe fra i går og to poser potetmos, men sånt blir man ikke mett av. Jammen bra man har forutseende venner! Tar ryddinga etter maten jeg.

Ingen kommentarer: