19.2.06

Da ingen har meldt seg som snøballkaster ble aktoratet tvunget til å se på bevis A, en grå liten fjær klistret fast på klientens vindusrute. Følgelig konkluderte man med enda et mislykket raid fra de beryktede Kamikazepipp. Juryen mente at smerten som ble påført den anklagede i sammenstøtet er straff nok, og det vil ikke bli reist noen erstatningssak. Lederen for Kamikazepipp sier derimot at organisasjonen vurderer å gå til sak mot vindusprodusenten.

Det minner meg om en gang Petter Smart fant opp en helt usynlig vindusrute, men så måtte han feste så mange advarsel-klistremerker på den at til slutt gikk det ikke an å se gjennom i det hele tatt.

Var ute i går, og det var så koselig! Har spist hjemmelaget pizza både til frokost og lunsj i dag, og det blir nok middag også etter trening. Jepp, spinn om en times tid! Ellers gruer jeg litt til neste uke, for det kommer til å bli laaaange dager. Noen foreslo at vi ikke skulle starte før i titida om dagene med redigeringa, men jeg bare antar at det var en spøk. Jeg er langt fra dreven på dette og kommer til å trenge veiledning, så det vil være temmelig dust å ikke benytte seg av de timene læreren er tilgjengelig på skolen vel? Jeg tror jeg er veldig kapabel til å skaffe meg uvenner etter et visst antall timer på skolen i en hel uke sammen med de samme folka...haha! Men det er en av bakdelene ved å være en liten klasse. Man blir drittlei av hverandre av og til. Men oioi nå er jeg sent ute! Trene! *løpe*

Ingen kommentarer: