2.2.06

Gaia

Gaia er et fint ord.

Jeg ønsker meg en humør-scanner. Den skal si fra når folk smiler selv om de er lei seg, har PMS eller rett og slett har en dårlig dag. Jeg ønsker meg også en maskin som kan generere lister over mulige samtaleemner for når man møter folk man ikke har noe til felles med og når man generelt slipper opp for ting å prate om.

Var på skolen i hele dag og lærte stort sett ikke en dritt, men dro på 3T etterpå og hadde en ok treningsøkt. Etter det har jeg vasket klær for 5. og 6. gang her siden jeg flyttet hit...ja jeg har snille foreldre som lar meg låne vaskemaskin :)

Nå skal jeg legge meg snart. Hvis alt går etter planen skal jeg opp kl 05 sharp i morra og rusle ned på 3T for spinningtime, videre på NITO-møte og så to timer tog til Trondheim. Spennende å se om kroppen min blir glad eller hater meg etter det.

Natta!

Ingen kommentarer: