22.2.06

miraklenes tid er ikke forbi

sies det. Kjære Gud, kan noen komme og lage middag til meg?

I går var vi på Levanger og filmet, og bortsett fra en litt skeiv start gikk det veldig bra! Var ikke så mye grunn til å grue meg egentlig. Vi avslutta i tretida før vi ble for slitne, og jeg dro hjem til mamma! Lillesøster lagde kaken med stor K: Suksessterte! (eller "syksetærtæ" som det heter hos oss) Vi prøvde å innbille minstebror om at han egentlig er fra mars, men han har visst desverre blitt stor. Men det var fryktelig morsomt å si "rompeskipet" istedenfor "romskipet", så så veldig stor er han ikke enda.

Når vi først er inne på mirakler,- jeg fikk sove i natt! Våknet bare et par ganger, men sovna igjen fort etterpå. Var selvfølgelig kjempetrøtt i morrest, men godt å ha følelsen av å ha sovet litt i alle fall. Godtgodt :) Både Alice og Maren kom på skolen med feber i dag, så jeg skal kanskje ikke si så mye om formen ikke er helt på topp hele tiden. Du glade gladiator som jeg gleder meg til å legge det slitne hodet mitt på en sterk arm (mens den andre armen gir meg sjokolade HINTHINT) i helga! Tre uker siden sist nå...Amnesty liker det ikke, så det blir en liten Trondheimstur.

Så var det den middagen...pølse med potetmos i dag. I går serverte mamma saltkjøtt med kålrabistappe! Var det forresten meningen at jeg skulle spise poteter sammen med det der mamma? For det gjorde jeg ikke, hihi. Får vel stable meg på beina, var så godt å komme inn på hybelen nå. Har værtpå skolen fra ca halv ti i morrest til litt over sju. OG jeg hadde "jäg tänker på mysteriet dej, och under över alla under, at du elskar mej" på hjernen HELE veien opp fra skolen...ikke spør meg hvorfor. Det er i alle fall et mirakel at det gikk over.

Ingen kommentarer: