7.2.06

snufs

I dag er jeg forkjøla, og utslitt egentlig før dagen har begynt fordi jeg ikke har sovet noe godt i natt. Småkvalm, svimmel og ussel i morrest, men det går bedre nå da. Blandet med lett PMS (= humørsvingninger deluxe) og kjæreste-abstinenser i tillegg blir det jo bare herlig. Men jeg har tenkt meg ned på forelesning om et par timer, blir godt med frisk luft uansett.

Har også funnet ut at jeg liker Flash-faget best. Er ikke helt overbevist i film-faget enda, tror det er mer det journalistiske som appellerer til meg. Jeg er ingen skuespiller, men jeg skulle nok klart å holde kamera stødig og intervjuet noen uten at det ville sett for ille ut. Vi har for få kamera og utstyret er for dyrt til at vi har noe særlig kreativ frihet synes jeg. Ikke så lett å bare sette seg ned og leke seg til kunnskap heller som man kan gjøre med Flash. Og det er så mange ting som kan ødelegge! Et perfekt intervju kan ødelegges av dårlige utsnitt og crappy lys, og omvendt. Jeg tror ikke jeg vil bli filmfotograf når jeg blir stor. Hele uke 8 skal vi ut og leke reportere, får se hvordan det går.

Well well jeg får vel tørke håret og pakke meg inn. Nå vil jeg ha sånn slede som isdronningen i Narnia har...den så så varm ut. Dustesnø.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Syk du, da... Stakkar Edith! God bedring!

Anonym sa...

...da e vi to=)hei søss...