15.3.06

vårrengjøring

Ja du leste riktig. Jeg fikk ånden over meg, og har den siste timen ligget på knær og vasket gulv! 15 mars 2006 vil fra nå av være kjent som dagen hvor "Den Store Hybelkaninmassakren" fant sted. SHIT det var mye støv her! Men veldig godt at det er skikkelig rent nå! Ellers har det ikke skjedd så veldig mye i dag, sto opp litt for sent og kom på skolen akkurat i tide til å finne ut at ingen var på øving. Så vi satt utenfor datasalen med egne laptoper (jeg med en lånt fra biblioteket...maken til murstein altså) isteden, og gadd ikke å gå inn selv om det kom folk etterhvert og læreren kom ut og hilste på oss. Det var veldig koselig, og da vi ble sultne ruslet vi til McDonalds og spiste lunsj :D Maria, Kalle, Jane, Eli og Håvard er koselige folk å spise lunsj på McDonalds med altså! Og så lurte jeg Kalle til å kjøre meg hjem etterpå...hihi :) Nå må jeg forresten huske å fylle på vaskekortet mitt, for jeg brukte den siste tieren på en vask nå i dag. Så deilig at skittentøyskurven nesten er tom :D

Jeg har oppdaget et nytt ("nytt"?) band som heter Racoon! (Takk Jane;) Veldig bra musikk det altså. Anbefales :)

<3

Ingen kommentarer: