20.3.06

Firefox

Det er offisielt. Etter at Opera begynte å nekte å åpne den øverste mailen min (gmail) har jeg gjort det slutt, og innledet det som ser ut til å kunne bli et godt og langvarig forhold til Firefox. Ikke bare åpner den alle mail, jeg får også "compose mode" her på blogpostinga uten å måtte ty til IE. Hihi nå byttet jeg font til Arial...it feels good!

Eli stakkars er på sykehuset med slemme virus i magen. Det virker som hun har det ganske fælt, men jeg lurer nå på om det bare er et sleipt triks for å slippe marsblokka! HAHA! Men spøk til side, håper Eli ikke er alvorlig syk, og at hun blir frisk snart. *giklem* Og husk hva Samuel Goldwyn sa: "A hospital is no place to be sick" !


Men tilbake til Firefox, jeg skrev "g gadget" i adresselinja her, og fikk opp denne morsomme siden! Like totally gadget!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ka ska`n sei? D fins så my RARE ting! Å my tå aill værdns pussiheter e samla på internætt... ;)