1.3.06

Tingenes iboende faenskap

Det har vært en lang dag. Tittelen kommer av at da jeg satt oppe på kontoret og tok notater etter NITO årsmøtet ble jeg først full av rødt blekk på hendene. Så kjedet jeg meg litt og lekte med en 100 år gammel Tip-Ex som sto der, og merket ikke at jeg hadde sølt på hendene mine før jeg klødde meg på kinnet og det ble veldig klissete. Jeg liker ikke Tip-Ex i ansiktet.

Jeg har forresten lært noe viktig denne uka, noe jeg ikke visste fra før og som jeg i min villeste fantasi ikke kunne kommet på selv. Jeg kjøpte nemlig en pakke Prior kylling og kalkun wienerpølser, og på den pakken sto det at pølser aldri skal kokes! Man skal koke opp vann, så trekke kjelen til side og la pølsene TREKKE i 10 minutter! Det er galskap. Men det funker.

Nå skal jeg på trening snart! Velsignede venner som vil trene og spør om jeg skal bli med. Blir med en gang mer motivert! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg visste at pølser skulle trekke jeg!! :) Hihiii. De blir myye bedre da! Og hvis man tilbereder grillpølser, så er det absolutt anbefalt å tømme ut vannet når de er ferdigtrukket.. Ellers ligger de og trekker til seg vann, og så blir de grå og smaker bæsj!!
Husker mange middager i mitt barndomshjem med ekkel potetmos og "vannpølse" som jeg kalte det. *urk*