14.3.06

I dag er en fin dag. Sola skinner, lufta er frisk og det er faktisk ikke så verst å være til. Jeg har tatt en telefon og ordnet meg jobb på Sykehuset Levanger (den vanlige sekretærjobben;), og det gikk mye lettere enn jeg trodde! Gleder meg litt til å begynne :) På forelesning i dag fikk Eli og jeg vite at vi får de plassene vi vil ha i MMT140! MMT140 er et fag som går en måned etter påske, hvor vi skal være ute i praksis. Oppgavene vi kunne velge mellom var ikke så veldig spennende egentlig, så Eli og jeg forsøkte å få tak i noe annet. Vi fikk ikke svar fra T-A (Trønder-Avisa) så vi hadde gitt litt opp i dag, men plutselig så foreleseren på oss og sa at det gikk i boks!!! Det var et forvirrende, men lykkelig øyeblikk. Vi dro til og med en hi-five, selv om alle så på oss! Så bortsett fra at hybelregninga beløper seg på nesten fire hundre kroner mer enn vanlig denne gangen (strømmen sin feil...jeg hater å fryse), og at det ser ut til at etter neste helg blir det leeeeenge til jeg får se kjæresten igjen er jeg happyedith :) Det ryktes også at lånet har kommet? Jeg skal i alle fall ha Pasta di Parma til middag, lenge siden sist. Og så blir det yoga i kveld, det er også lenge siden sist. Fine sola :D

Ingen kommentarer: