2.3.06

trening med twist

Jeg kom meg på trening i går, og er veldig stolt av det! Jeg skal også ha cred for at jeg ble med Eli på en steptime! Selv om jeg måtte gi meg etter et kvarter...dvs jeg falt av allerede etter fem min (FOR et tempo!), men etter et kvarter fikk jeg krampe i fotsålen (...ja...i fotsålen...) og måtte bare gi meg. Rare greier. Men det var jo en fin unnskyldning, det så mindre dumt ut å bare gå enn å fortsette å være der og ikke skjønne noen ting. Jeg tror det er litt trafikk-kork i nervene fra hjernen og ut i armene og beina mine...null koordinasjon whatsoever. Men for all del, god økt.

Av andre nyheter: Vi fikk B på filmen!!! :D :D :D Litt av en overraskelse! Men heldigvis en god en. Godt å få litt uttelling for all den jobbinga.

Og...jeg har bolle i ovnen. Eller, de står til heving nå da. Men snart...om en halvtimes tid...jepp, bolle i ovnen. 20 stk. Jeg håper de blir spiselige. De skal uansett spises sammen med venner som er for snille til å si fra om de er fæle (håper jeg)! Film og boller, namnam! Og i morra - etter litt skole (man er da flink student) - toger jeg til Trondheim igjen! Begynner å bli mektig lei av å ta tog...men det er verdt det!

Peace out.

Ingen kommentarer: