21.3.06

Marsblokka

er noe herk, som forutsett. Dagen har gått med til endeløst kjedelige forelesninger og et par timer mer eller mindre konstruktivt gruppearbeid. Mitt største utbytte så langt er å få bli bedre kjent med folk utenfor MMT og softwaredesign, så sånn sett har jo dagen vært riktig så koselig. Skolen spanderte frukt på oss, og vi fikk middag for 20 kroner i kantina etterpå. Jeg har også greid å gjøre meg kjent blant de fleste førsteårsstudentene, da jeg diskrét fikk halve raden jeg satt på til å reise seg to minutter før forelesningen var over. Det må være lov å tilføye at foreleseren var nesten en halvtime på overtid og blæra mi tålte ikke stort mer. Nødstilfelle med andre ord.

Dette

er forresten en Sargassoulke. Jeg så den nettopp på TV, og den bruker finnene sine som bein på havbunnen. Det var ganske stilig, selv om fisken i seg selv må sies å være rimelig stygg. (Desverre har ikke wikipedia noen artikkel på "Sargassumfish" så du får google den selv.)

Finnes det noe som heter data-enke? I forhold til fotballenke mener jeg. Min kjære er nå ute i krigen, men han er godt rustet med cola og bisarre våpen, så han greier seg nok (det, og at det er helt umulig å dø).

I dag er forresten den internasjonale dagen mot rasisme! Bare sånn FYI

Ingen kommentarer: