25.3.06

Fjortisfjerneren er her!

Dvs det har den vært en stund, men jeg oppdaget den ikke før nå. Den geniale oppfinnelsen er en boks som sender ut plagsom lyd i frekvenser som skal kunne høres av folk flest under 25, men være nesten umulig å høre for de over 30. Du kan lese den første artikkelen (fra desember i fjor) her og den siste artikkelen (gårsdagens) her . Stedet den har vært hengt opp melder faktisk 84% nedgang i "bøllete oppførsel" med denne boksen!

Men det jeg egentlig skulle ha sagt i dag har ingenting med fjortiser å gjøre. Det er helg, det er sol, og livet er egentlig ganske herlig :) Lillesøster kom hjem i morrest og jeg fikk med meg en liten pose Skittles og M'n Ms da jeg dro! I går var jeg "barnevakt" hjemme, og vi så den nyeste Wallace and Gromit, det var en morsom film som var underholdende både for de på 9, 14 og 21 år. Senere i kveld skal jeg i bursdag, det blir nok koselig. Håper det kommer noen jeg kjenner litt da, men det er jo alltid bra å bli kjent med nye folk! Denne dagen _skal_ jeg uansett kose meg, for de neste to ukene blir et lite varmt sted med obl. oppgaver. Neste helg skal jeg jobbe også, men har bare fått en vakt i påsken. Jeg blir forresten på Levanger i påska, så hvis noen vil leke med meg er det bare å si fra! Men nå skal jeg dusje av meg den rare solarium-lukta, lage middag og pynte meg litt. Lurer på om de har ballonger i den bursdagen. Gleder meg hvertfall til å se nye leiligheta (eller var det hus?) til Maria og SJ! Og bryllupsbildene! =D Hurra for SJ som blir jeg vet ikke hvor gammel og når jeg tenker etter vet jeg ikke helt hvilken dag han egentlig har bursdag heller...hm. Men han er nå gift med Maria'n min så det blir garantert en bra bursdag.

For å stjele enda et uttrykk: Toodels!

Ingen kommentarer: