6.3.06

Så var det mandag igjen...sukk. Det hadde nok ikke vært så ille hvis det ikke hadde vært for at jeg har noe sinnsykt lyst på sjokolade, og at det er veldig kjipt å sove alene. Hvertfall når jeg husker den edderkoppen jeg måtte drepe i yttergangen i dag...jeg blir så usannsynlig redd! Tenker så lite rasjonelt i sånne situasjoner. Græbba til meg slippersen til en eller annen og banket løs til den var mos, og banket enda litt til for å være sikker. Jeg får helt noia! Grøss...!

Ellers har det ikke skjedd så mye. Hadde en kjempefin helg i Trondheim igjen, møtte et par venninner og pjusket på min småforkjølte kjæreste. Og så så vi en LOST episode...det var skummelt! Men dritspennende! Nå irriterer det meg at jeg ikke har sett hele serien. Gidd å se den fra starten av da.

Men nå ble det natta. Skal henge opp klærne mine (ja, har vasket klær...kleshaugen vokste ut av skittentøyskurven for over en uke siden så det var litt på tide...) og så krype ned i min berømmelige pre-heated bed! Velsignede varmeteppe. Jeg håper han som fant opp det har et godt, lykkelig og varmt liv.

Dont bite the bed bugs!

Ingen kommentarer: