27.3.06

Hjelp...!

Nå har vi startet prosjektoppgaven i Interaktive Medier og jeg har et KJEMPEproblem. Vi kan velge mellom tre oppgaver, hvorav verken "trødersk jukebox" eller "guide over studiested Steinkjer" appellerer noe særlig til meg. Oppgave tre derimot, "visualisering" - i følge oppgavebeskrivelsen "denne oppgaven passer for de som betrakter seg som mer eller mindre eksperter på at tema som det kanskje kan være litt vanskelig for folk flest å forstå." - virker veldig spennende! MEN hva i granskogen er jeg ekspert på? Kunsten å drepe planter (en innføring i passiv dødshjelp) ? Jeg kan liksom litt om mye, men ikke mye om én ting... Med mindre jeg finner på noe tull da. Jeg kan påberope meg hybelkanin-kunnskap for eksempel. Det trenger ikke alltid være like lett å forstå. Hva er det folk lurer på som de også tenker "Jeg spør Edith, hun vet det nok." ? Jeg kan ingen ting! Det er flaks at jeg kommer meg ut på riktig side av senga hver morgen! Kanskje jeg bare må finne noe jeg lurer på og så lese meg til ekspert-kunnskap i løpet av dagen. Det var jo også en idé. Er helt blank jeg. Hjelp!

Ingen kommentarer: