8.3.06

Kvinnedagen

"Er du emansipert?" sa mamma i morrest. Etter at jeg lærte at det betyr "frigjort", svarte jeg ja. Og jeg har blitt gratulert med kvinnedagen av én kamerat og en vilt fremmed fyr i kantina. SLAPPE MANNFOLK!! Endelig en dag for oss damer som ikke er mødre, og så får den bare seile forbi i all stillhet. Det er for dårlig. (Ikke at jeg har tenkt å gå i tog eller noe...) I går var jeg på Kick-off for et tillitsvalgtkurs jeg skal følge gjennom NITO studentene. Det var skikkelig bra! Men jeg har verken penger eller ork til å dra ut på "byen" (det var på Levanger...) på en tirsdag. Så jeg var kjip og dro hjem, men det er jeg egentlig glad for. Det var et veldig bra møte, jeg liker møter type "starter 18 - ferdig 21". Vi skal lære møteteknikk på et av kursene senere, noe vår avdeling jammen trenger, haha :D Effektivitet er vel ikke akkurat stikkord på gjengen vår - enda ;) Årsmøtet er vel det eneste møtet vi har avholdt som faktisk ble ferdig _før_ tida! :D Skal ha styremøte i kveld igjen, med alle i det nye styret, på Dolly's! Får feire litt kvinnedag der, tenker jeg.

Og nå til noe helt annet: Sjekk ut denne linken for å se hva jeg gjorde på øving i dag! Ganske kult (synes nå jeg) kle på dragen

Ingen kommentarer: