22.3.06

Endelig!



Et kvinnepissoar ! Ser ut som den kan bli heller vanskelig å bruke hvis man tilfeldigvis har bukse på seg den dagen da... Men vil dette føre til sånne unisex-do som de hadde i Ally McBeal? For det synes jeg ærlig talt ikke er en så veldig god ide. (Jeg har vært på guttedo før, og det var IKKE pent...)

Marsblokka har forresten ikke tatt seg noe opp fra i går. Fortsatt ganske sosialt og trivelige mennesker, men få gidder vel legge sjela si i dette. Vi får verken studiepoeng eller karakter på dette, bare "oppmøtt" eller noe i den duren. Men vi kan jo vinne FANTASTISKE premier da! Førstepremien er faktisk ikke så verst, det er gavekort til FollaAktiv som driver med utesport, men deretter daler det fort - andrepremien er T-skjorter og kaffebonger. Whoop de doo!

Jeg kom meg da endelig på trening. Kjørte både mage/rygg (AU! sier jeg bare...SMERTE!) og pulsspinn. Spinninga var kjempebra, bortsett fra at det var så mange folk der at jeg måtte ta en sykkel med mannesete, og de er sååå vonde. Så dette kommer jeg nok til å kjenne i et par dager ja...sukk. Men veldig godt å trene da, det gjør godt for både kropp, sjel og samvittighet =D Litt rart var det jo, det er første spinntimen jeg har vært på som Eli ikke er instruktør. Det er litt sånn skummelt når venner blir så syke...men det er masse folk som bryr seg om henne på skolen og som spør etter henne, det er så godt å se! Bli fort frisk Eli, vi savner deg :)

Og nå...brødskive med salami, kakao og SENGA! =D

Ingen kommentarer: