19.3.06

påskeegg



Fancy a treat? Grønn Kit Kat og andre interessante ting de liker i Japan her !


Skjera? Jeg storkoser meg i Trondheim! Kjæresten har vært syk stakkar, så jeg har virkelig fått trent morsinstinktet mitt. Men nå er han bedre og jeg sitter og venter på at han skal komme tilbare fra innebandykamp. Litt kjedelig. Må finne på noe for ikke å sovne. Møtte Sarah i morrest og spiste frokost på Solsiden, det var koselig :D OG jeg har ENDELIG fått spist påskeegg!!! :D :D :D Spiste to i gårkveld og ble sååååå kvalm...det er ett igjen...lurer på hva slags triks jeg skal bruke for å få det?

I uka som kommer skal vi gjennom noe som heter "marsblokka", en irriterende tre-dagers sak med tverrfaglig gruppearbeid som utrolig nok er obligatorisk. Jeg har hørt både at det er kjempemorsomt og at det suger, men det _bør_ virkelig være det første hvis jeg skal gidde å dra inn til Steinkjer igjen i morra. Det frister veldig å bare drite i det...sukk.

Jeg har forresten ordnet meg jobb! Samme gamle sekretærjobben, på Sykehuset Levanger. (og NEI uniformen er fortsatt ikke i nærheten av sexy...) Det har vært sinnsykt deilig å ikke jobbe, men så er det også sinnsykt deilig å ha råd til mat. Så, det ble jobb likevel. Mao den neste som sipper over lite penger blir BITCHSLAPPED! "Get a day job" sier jeg bare. ;)

Ingen kommentarer: