27.11.08

Pakket og klart

I morra er det klart for flytur! Endelig skjer det, dagen vi har ventet på så lenge :) Jentan samles igjen! <3 Avreise for min del blir klokka 8 i morratidlig, først til Stjørdal for jobb og så videre til Bergen senere på kvelden. Gler mæ ^^

Ellers i dag har jeg fått erfare hvor vanskelig det kan være å få en tre måneder gammel baby til å smile - og ikke minst se på meg! Det er jo alltid koselig med baby, for all del, men man kan fort bli litt fortvilet når den avsatte timen fyker avgårde og man står der med to stk. foreldre som helt klart forventer at den lille skal smile som en solstråle til et vilt fremmed damemenneske som ligger i en dam av svette på gulvet og veiver med en rød nisselue over hodet i et desperat forsøk på å fange barnets oppmerksomhet. Små babyer har også en lei tendens til å bli VELDIG fasinert av softboxen... "Bright...light...", liksom. Og så var det noen som tisset på lammeskinnet vårt i dag, og jeg har funnet ut at babytiss faktisk er å foretrekke over gulp.

Akkurat nå sitter jeg bare og slapper av før jeg skal gjøre klart det siste til i morra og legge meg (hvor rart det enn høres), mens "The Legend og Zorro" står på i bakgrunnen. Dagens FAIL er derfor nok en oversettelses-perle, fra nevnte film.

Perhaps a game of croquet will be less hazardous to your head?
Kanskje krasjet er mindre farlig for deg?

Ingen kommentarer: