13.11.08

Stjørdal FTW

I dag har jeg altså jobbet i Stjørdal, noe jeg etter alt å dømme skal gjøre to dager i uka fremover. Åpningstidene våre i Steinkjer er da som følger: Mandag-torsdag 10-17, fredag og lørdag stengt.

I morra blir det ny tur sørover, og du verden det tar på å komme seg til toget halv ni om morran...jeg som vanligvis begynner til ti eller ett!

In other news - Trondheim er en fin by! Sånn så det ut da jeg ruslet ut av sentralbanestasjonen lørdag ettermiddag:


Jeg dro opp til Risvollan med gode gamle nummer 8 (bussen, altså...i Trondheim har de NUMMER nemlig*), og møtte to veldig veldig....hallo, godt norsk uttrykk...kjære venner ^^ <3 Og Tessie :D


Linda og Stijn bor i et boligområde med mange nybygg, og på søndag fikk jeg en tour for å beundre (og gjøre litt narr av, hihi) arkitekturen. Det som fenget meg mest, var likevel disse to skapningene:



Sånn skal jeg ha i hagen min når jeg blir rik. OK, kanskje ikke flodhesten da, men sjøormen - definitivt! <3


(* Bussen i Levanger heter BLÅMANN, bussen i Steinkjer heter BUSTER, og bussen i Namsos heter ELGEN...gremm...)

1 kommentar:

Mella sa...

ELGEN?! Bussen Elgen? Å herre.. æ som nettopp har klart å venne mæ til Buster og Blåmann.. undrenes tid er ikke forbi..

Snart sees vi igjen! Gla i dæ! <3