23.11.08

30:2

Nei, det er ikke et mattestykke - men antall trykk og pust når man driver med hjerte/lunge-redning (30 trykk, 2 pust)! Min bror har fått utdelt en mini-Annedukke på skolen, og i helga fikk jeg prøve meg på HLR! Det er jo en stund siden speider'n :) Det viste seg imidlertid at det å trykke hardt nok til å få et belønnende "klikk", nei det er jammen ikke lett. Man skal bruke MYE kraft!Jeg fikk mest vondt i hendene:P Denne dukka er uansett genial, den har til og med to ulike innstillinger så man kan øve seg på både barn og voksne. Det er også med en CD med instruksjoner, steriliserende våtservietter og masker til pusteøvelsene. Det er noe av det lureste jeg har sett i hele mitt liv.


En slik pakke kan du få kjøpt for 350 kr. hos folkehjelp.no - og produktet kan du se på her (samme lenke som den første i posten). En billig investering som kan gi så uvurdelige resultater til gjengjeld. Noe å tenke på til familien?

Og vi kommer jo ikke unna dagens FAIL...noen vil kanskje påstå at denne er i gråsonen, men jeg får bare lyst til å bryte sammen i krampegråt.

'

Ingen kommentarer: