1.11.08

Vinter sjø

Da er det godt å være en pelsklump med pledd over! Ett stykk varm og søvnig pus!

Ellers sitter jeg selv godt plantet i sofaen hos kjæresten akkurat nå, mens han er ute og går tur. Det er jeg aaaaalt for sliten til i kveld, men jeg satser på å være sprek i morra.

I dag er det også kinoens dag eller hva det er det heter, og vi har sett Fatso. Det var en...interessant opplevelse vil jeg si. Man kan si mye om denne filmen, som for eksempel at den er morsom, tankevekkende og til og med en liten smule hæslig. For å si det sånn, skal du se denne filmen: Sørg for at du har spist (men ikke så du er kvalm), og ikke - under noen omstendigheter - ha med deg noe som er hvitt og flytende (feks. melk, rømme, dip, whatever). Dere som har sett den vet hva jeg mener. Dere andre: you're in for a treat! :P

Ellers har jeg skaffet meg ny mobil, som jeg egentlig ikke er så veldig imponert over. Den kosta meg 1 krone, og det er en ett år gammel SE-modell, så jeg visste jo hva jeg gikk til. Mobiltelefon, mine damer og herrer, er noe man skal tenke seg nøye om før man bruker mye penger på. Det kan lønne seg å tenke litt før man bruker litt penger også, viser det seg.

Ingen kommentarer: