7.11.08

Den store sofadagen

Noen ganger suger det SKIKKELIG hardt å være jente, og for de av dere som ikke skjønner hva jeg snakker om: du er for ung, eller du trenger en seriøs prat med legen din. Eller mora di. Ditt valg.

På den lyse siden har jeg virkelig fått testet sofaen min i dag, og den er jammen god å sitte i! Jeg har også gått opp noen levels i spillet mitt, og kom ENDELIG over en decent hjelm. Begynner å bli ganske bra armour nå. *like totally gamer* Det som ikke er like morsomt er at jeg har kommet til et nytt område på kartet, som inkluderer EDDERKOPPER av ymse størrelser og typer i monsterarsenalet. De dør heldigvis fort, men de er /#%#¤ irriterende, spesielt de små - de kan SKYTE av alle ting.

Jeg har vært ute en tur i dag da, måtte på butikken og finne mat. Det var godt med frisk luft, men du verden så sliten man kan bli av å gå en liten kilometer når man knapt har rørt seg hele dagen. Men jeg fikk meg en skikkelig hybel-middag, hurra for Fjordland! Selv om jeg føler meg skikkelig "jeg greier ingenting uten mammaen min" når jeg står i kassen og handler Fjordland.

Og så har jeg trøstespist kinderegg da, og fy flate for noen kjedelige leker! Før i tida måtte man minst være kjernefysiker for å sette sammen de små dingsene, den mest avanserte leken nå har FIRE deler!


Panda: 2 deler
Teit jente på...eh...snowboard?: 2 deler
Ishockey-ting: 4 deler, hvorav den ene (den dustete plata forrest) ikke skal festes noe sted en gang.

JA jeg spiste tre kinderegg. Helt alene. Og det var GODT! Hah.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei "du-som-har-hodeskaller-på-skolissene". Jeg minner deg på at du er 24 år, mht det kindereggtekniske. På den andre siden sett - hvis man blir for fort voksen kan man jo ikke putte ostepop i nesen, så jeg skjønner hvor du har det fra.

Hilsen Tropisk Aromora.