18.11.08

Julegave til hunden?

Snubla over voffen.no i dag, ser jo ut som en morsom side med forskjellig hundeutstyr.

Dagen i dag har vært en ganske rolig dag egentlig, og det er jo greit innimellom det. Nå skal jeg jobbe to dager i uka i Stjørdal, og det er så bra - for det betyr at jeg får fotografert mer! Woho! :D Ellers kommer det til å gå slag i slag fremover, gleder meg maks til de to kommende helgene! Nå til helga kommer lillesøster på besøk, og neste helg skal jeg på jentetur til Bergen! Da skal jeg endelig få ta Medietunet og Trollemor i øyesyn, og ikke minst - gjengen samles igjen for første gang siden juli! Glede mæææ ^^

Jeg har også blitt påminnet å nevne Teeland! Denne butikken drives av eks-klassekamerat fra HiNT, og her kan man kjøpe coole T-shirts - eller få trykt sitt eget design. De har også en butikk i Holstveita i Trondheim, det er sånn ca....øh, jeg vet ikke helt, men veldig sentralt! Jeg hadde nok funnet det om jeg hadde vært i Trondheim og hatt tid. Flinke gutter, nevertheless :)

Nå skal jeg gå og leke litt med pus, som har brukt de siste 5 minuttene på å gni seg oppetter beina mine, sende meg laaaange "jeg vil opp i sofaen"-blikk, og ikke minst (og dette er hennes mest effektive våpen) har hun gnidd seg GRUNDIG oppetter bordet. Herlig taktikk.

Blitz!

Ingen kommentarer: