24.11.08

Hell i uhell

I dag har vært en sånn dag. Dro meg ut av senga aaaalt for sent, og oppdaget halvveis ned i trappa at jeg hadde tatt på overtrekksbuksa bak fram. Rakk heldigvis til byen i tide til lunsj med kjæresten <3 Så ble det en vanlig hyggelig dag på jobb, uten de helt store salgene. Da klokka nærmet seg halv ni og den siste kunden hadde gått ut døra, gjorde jeg opp kassen og begynte å gjøre meg klar til å gå. Bare for å oppdage at jeg hadde glemt nøkkelen. Sjefen er i Stjørdal, kollega nr. 1 hadde glemt igjen telefonen på jobb og nr. 2 tok jo ikke telefonen. Redningen ble min ridder i skinnende Toyota! Han fant nøkkelen min ^^ Og så fikk jeg jo både kyss og skyss hjem etterpå XD - og til middag har jeg spist rester fra søndagsmiddagen hjemme, nam! Så dagen endte godt likevel.

Dagens FAIL er vel en klassiker, men verdt en liten latter likevel synes nå jeg. Fant den på EMFI Leker her i Steinkjer tidligere i dag:

Ingen kommentarer: